LEVERING VAN PAKKETTEN
- Waar is mijn pakket?
U kunt de locatie van uw pakket controleren door uw trackingnummer (dat u hebt ontvangen in de e-mail over de verzending van uw pakket) in te voeren op de volgende link: https://gls-group.eu/NL/nl/home
- Waar kan ik het trackingnummer krijgen?
We sturen je het trackingnummer van je pakket in een e-mail, waarin we je informeren over de verzending en levering van je pakket. Het trackingnummer is ook opgenomen in de berichten die GLS verzendt.
- Hoe versturen wij pakketten?
Voor het bezorgen van pakketten maken wij gebruik van de bezorgdiensten van General Logistic Systems (GLS). De koerier zal het pakket afleveren op het adres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. Pakketten worden op werkdagen bezorgd. Indien u niet op het adres bent wanneer het pakket wordt geleverd, ontvangt u alle informatie die u nodig heeft om het pakket af te halen (in uw mailbox of via e-mail of SMS). Als u het pakket doorstuurt naar de GLS pakketkluis, blijft het pakket daar 5 dagen op u wachten.
- Ik heb problemen met de levering, wat kan ik doen?
Voor hulp bij de levering kunt u contact opnemen met GLS via telefoon +386 1 500 11 50 of +386 1 500 11 90 of e-mail [email protected] – van maandag tot vrijdag tussen 7:30 en 19:00 uur.
Wij zijn ook bereikbaar op: [email protected]. We helpen u graag het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u uw pakket zo snel mogelijk ontvangt.
- Wat zijn de verzendkosten?
Voor aankopen onder de 50 €, bedragen de leveringskosten via GLS 4,90 €.
Voor aankopen van meer dan 50 €, is de levering gratis!
- Er zijn beschadigde producten geleverd
Bij ontvangst van het pakket, als u merkt dat uw pakket beschadigd is, moet u een melding geven. Stuur ons de details (inclusief foto’s) naar [email protected] binnen 60 dagen na ontvangst van het pakket. Wij controleren dan of u in aanmerking komt voor een nieuw product en zullen u dienovereenkomstig van instructies voorzien.
- Pakketverzekering
Een pakketverzekering biedt gemoedsrust voor klanten die bezorgd zijn over hun leveringen. In het geval van beschadigde of ontbrekende producten, garanderen wij een oplossing op onze kosten, om je zo snel mogelijk de producten te bezorgen die je hebt besteld.
- Sla de wachtrij over
Bestellingen met de service “skip the wachtrij” worden met voorrang verwerkt en verpakt. Op deze manier kunt u ervoor zorgen dat u rekening houdt met een snellere bezorging van het pakket.
KLACHTEN
- Ik wil een product retourneren. Hoe doe ik dit?
In het geval dat u een product wilt retourneren, informeer ons dan binnen 60 dagen na de aankoop op [email protected].
Adres voor het retourneren van de producten: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenië.
Wanneer u de producten retourneert, zorg er dan voor dat u een ingevuld retourformulier van het product bijvoegt, dat u HIER kunt vinden.
Meer over het recht om van de betalingsovereenkomst of de bestelde goederen af te zien kunt u vinden in de Algemene Voorwaarden, hier: https://www.naturesfinestfoods.nl/algemene-voorwaarden/
- Verkeerde producten in het pakket
Indien u verkeerde of beschadigde producten heeft ontvangen, verzoeken wij u binnen 60 dagen na ontvangst van het pakket de details (inclusief foto’s) door te geven. Wij controleren dan of u in aanmerking komt voor vervanging door nieuwe producten, en u instructies geven. Zorg ervoor dat u uw orderbevestigingsnummer vermeldt, zodat wij uw bestelling gemakkelijk kunnen terugvinden en uw verzoek onmiddellijk kunnen verwerken.
- Ontbrekende producten
Wij zijn ons ervan bewust dat het ontvangen van de gehele bestelling belangrijk voor u is, dus is het ook belangrijk voor ons! Wij doen er absoluut alles aan om uw bestelling op tijd en in goede staat te verzenden.
Neem a.u.b. binnen 60 dagen contact met ons op via [email protected], zodat we voor ontbrekende producten een vervanging kunnen regelen. Zorg ervoor dat u uw orderbevestigingsnummer vermeldt, zodat we uw bestelling gemakkelijk kunnen terugvinden en uw verzoek onmiddellijk kunnen verwerken.
INKOOP INFORMATIE:
- Hoe kan ik de kortingscode gebruiken?
Voor één aankoop kunt u één kortingscode gebruiken, die u invoert in de laatste stap van de aankoop, bij de kassa.
- Wat moet ik doen als ik de orderbevestigingse-mail niet ontvang?
Onze orderbevestigingsemails worden automatisch verzonden, onmiddellijk na aankoop op onze website. Als u deze niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spambox van uw e-mail.
Misschien hebt u bij de aankoop een verkeerd e-mailadres opgegeven. Neem in dat geval contact met ons op en samen kijken we na wat er is gebeurd. Zorg er echter voor dat u eerst de map met spam e-mail controleert.