60 DAGEN RETOURBELEID
De Gebruiker (Koper) heeft het recht de Verkoper, binnen de 60 dagen vanaf de dag van ontvangst van de bestelde producten, op het contact e-mail adres [email protected] te laten weten dat hij/zij zich terugtrekt uit het verkoopcontract, zonder de reden van deze beslissing te moeten vermelden.
RETOURNEREN VAN GEKOCHTE PRODUCTEN
Stuur uw opzeggingsbericht met een restitutieformulier of een ondubbelzinnige verklaring waarin duidelijk staat dat u het contract opzegt, naar [email protected]
Het retourneringsformulier vind u HIER
Gekochte producten moeten uiterlijk 60 dagen na datum van indiening van kennisgeving van herroeping van de koopovereenkomst aan de Verkoper worden geretourneerd. Gekochte producten moeten onbeschadigd, in de originele verpakking en in ongewijzigde hoeveelheid aan de Verkoper worden geretourneerd, tenzij de producten zijn vernield, beschadigd, verloren gegaan of hun hoeveelheid is afgenomen zonder de schuld van de Gebruiker (Koper). Indien het postpakket waarmee de Gebruiker (Koper) de bestelde producten heeft ontvangen fysiek beschadigd is, als de inhoud ontbreekt of als het tekenen van opening vertoont, moet de Gebruiker (Koper) een klachtenprocedure starten bij Pošta Slovenije, DPD of GLS.
PRODUCT RETOURADRES
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenië.
Bij het retourneren van producten, zorg ervoor dat u het ingevulde Product retourneerformulier meestuurt, dat u HIER kunt vinden (klik). Om een klacht te regelen, stuurt u een foto van de doos, het etiket op de doos en een foto van alle ontvangen producten.
De enige kosten, die de koper heeft met betrekking tot de terugtrekking uit het contract, zijn de kosten voor de levering en het terugsturen van de goederen naar het adres van de aanbieder. De aanbieder vergoedt de koper het volledige bedrag van de aankoopprijs.
Bij terugtrekking uit het contract, waar een bonus werd gebruikt (bv. gratis levering), wordt dit tegoed beschouwd als een korting en wordt dit niet teruggegeven aan de gebruiker.
Voor geretourneerde artikelen zal de Verkoper de aankoopprijs uiterlijk 60 dagen na ontvangst van de retourzending van het pakket in het Nutrisslim magazijn aan de koper terugbetalen. De terugbetaling van het betaalde bedrag wordt door de Verkoper gedaan op de persoonlijke of transactierekening van de gebruiker (koper). De Verkoper retourneert de gebruikte cadeaubon in de vorm van een tegoed.
VERKEERDE PRODUCTEN IN HET PAKKET
Indien u defecte of beschadigde producten heeft ontvangen, verzoeken wij u binnen 60 dagen na ontvangst van het pakket de details (Om een klacht te regelen, stuurt u een foto van de doos, het etiket op de doos en een foto van alle ontvangen producten.) door te geven. Wij zullen nagaan of u recht heeft op een vervanging door nieuwe producten en u dienovereenkomstig instructies geven. Vermeld uw orderbevestigingsnummer in het desbetreffende bericht, zodat wij uw bestelling gemakkelijk kunnen terugvinden en uw verzoek snel kunnen verwerken.
ONTBREKENDE PRODUCTEN IN HET PAKKET?
Wij weten dat het ontvangen van uw volledige bestelling belangrijk voor u is, en voor ons! Wij zullen er alles aan doen om uw bestelling op tijd en in goede staat te verzenden.
Neem binnen 60 dagen contact op met [email protected], zodat we de levering van de ontbrekende producten kunnen regelen. Vermeld uw bestelnummer in de onderwerpregel en stuur ons in het bericht foto’s van alle ontvangen producten, de doos waarin de producten zijn aangekomen en het label van de bezorgservice dat op de doos staat.